Noorwegen / dag 1 - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu Noorwegen / dag 1 - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu

Noorwegen / dag 1

Door: Andrea

13 Augustus 2017 | Noorwegen, Stavanger

Onze eerste vakantiedag is een reisdag.
We vertrekken om 07:30 met een volgepakte auto en veel enthousiasme richting Hirtshals (Denemarken) vanwaar de Ferry ons naar Stavanger zal brengen.
De reis verliep voorspoedig en zonder de verwachte vertraging bij Hamburg kwamen we om 16:00 uur aan in Hirtshals, waar we gelijk in de incheckrij voor de ferry gingen staan.
Gelukkig konden we eerder inchecken dan gepland. Na nog 2 uurtjes te hebben gewacht konden we eindelijk op de boot.
Nadat we de auto hadden geparkeerd, snel onze hut opgezocht in het doolhof van gangen en kamers, en daarna op het dek gekeken hoe de Ferry vertrok uit Hirtshals.
Daarna hebben we wat gegeten, wat rondgewandeld op de boot en een prachtige zonsondergang gezien. Omdat we allemaal toch moe waren van de reis hebben we onze hut opgezocht, onze bedden opgemaakt (raar hoor bedden die uit het plafond komen) en zijn we - moe van de reisdag en alle indrukken tot dusver - heerlijk gaan slapen, dromend over de avonturen die wij in Noorwegen zullen gaan beleven.

• 15 Augustus 2017 - 21:00

Tineke:

Wat leuk zo'n verslag. Wacht op de volgende

• 16 Augustus 2017 - 16:20

Joke: