Noorwegen / dag 10 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu Noorwegen / dag 10 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu

Noorwegen / dag 10

Door: Remco

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2017 | Noorwegen, Geiranger

Dag 10 begon met heerlijk zonnetje op onze veranda. Het beloofde een mooie dag te worden.
Als snel besloten we niet al te veel te ondernemen omdat we gisteren ook al een behoorlijke wandeling hebben gemaakt.
Maar bij ons appartement zijn vrij roeiboten te krijgen dus Aron en ik zijn na het ontbijt met de roeiboot het fjord op gegaan om te gaan vissen.
De dames deden hun dingetje.
Het vissen was geen succes na een paar uur zonder vangst hadden we er wel genoeg van dus dan maar terug naar de aanlegsteiger. Wat nog wel een lastig stukje roeien was gezien een van de riemen van de boot kapot was en de roeispaan er telkens uit vloog.
Eenmaal terug zijn we met zijn allen naar het plaatsje Skjolden gereden om te kijken of hier wat te doen was. En eventueel een ijsje te scoren. Dat viel behoorlijk tegen. Er was niets te doen laat staan een ijsco-zaak.
Dan maar de nodige boodschappen doen en weer terug naar het huisje. We hebben in ieder geval wel een ijsje gehad, al was het dan uit de vriezer van de supermarkt.
Aron en Liv zijn gaan vissen bij de aanlegsteiger hier is het diep genoeg om van de kant te vissen.
Dit hebben ze ongeveer een uurtje volgehouden totdat Andrea en ik er bij kwamen kijken. Toen wilden Aron en Liv gaan zwemmen en hebben Andrea en ik de hengels overgenomen.
Ik had mijn hengel al uitgegooid toen Andrea uitgooide, en...na 2 minuten een hele mooie kleine forel omhoog haalde. Deze hebben we netjes weer te water gelaten. Nou ja netjes, ik wilde de forel niet van grote hoogte van de steiger af gooien dus ben ik over wat rotsen naar beneden geklauterd...euh gegleden. De rotsen ware spiegelglad en dus met een luide plons kwam ik te water, gelukkig nog staand en het water precies tot de rand van de pijpen van mijn korte broek. Gelukkig werd ik maar uitgelachen door iedereen die het gezien had(ja ook vreemden). De vis die ik nog in de hand had was er nog van onder de indruk. Die heeft nog 5 minuten stil in het water gedobberd voordat ie verder zwom.
Verder werd er niets meer gevangen.
Inmiddels was het al weer etens tijd, na eten nog een beetje gerelaxt en wat spullen gepakt. Morgen wordt er al weer naar een volgende locatie gereisd.

  • 23 Augustus 2017 - 20:17

    Joke:

    Ik zou niet gelachen hebben, hooguit 'n kwartier!! Haha Gr. Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Geiranger

Noorwegen - Fjordengebied

17-daagse roadtrip door West-Noorwegen

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2017

Noorwegen / dag 14

25 Augustus 2017

Noorwegen / dag 13

24 Augustus 2017

Noorwegen / dag 12

23 Augustus 2017

Noorwegen / dag 11

22 Augustus 2017

Noorwegen / dag 10

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 4878

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2019 - 23 Augustus 2019

Rondje Noord-italië (met de camper)

13 Augustus 2017 - 31 Augustus 2017

Noorwegen - Fjordengebied

31 December 2015 - 07 Januari 2016

New York

Landen bezocht: