Noorwegen / dag 8 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu Noorwegen / dag 8 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van remco-andrea - WaarBenJij.nu

Noorwegen / dag 8

Door: Andrea

20 Augustus 2017 | Noorwegen, Geiranger

Dag 8 alweer! Een reisdag dus. We zijn vroeg opgestaan om mooi op tijd te kunnen vertrekken. We hebben weer een rit van 5 uur voor de boeg en we hebben het inpakken, schoonmaken en wegwezen inmiddels aardig onder de knie dus rond 10 uur vertrokken we richting Luster, een plaatsje aan het noordelijker gelegen Sognefjord. De reis verliep voorspoedig alhoewel het wel iets drukker was onderweg. Op zondag gaan veel Noren ook op pad.
Rond half 4 kwamen we aan in het mooie Luster. Onderweg zijn we nog door de langste autotunnel ter wereld gekomen. De Laerdalstunnel, wat ook een hele belevenis was, mede door de lichteffecten die om de 6 kilometer waren aangebracht. We hebben een prachtig huisje, dat wel iets kleiner is dan onze vorige accommodaties, maar qua ligging kan het niet beter. Direct aan het fjord met uitzicht op een prachtige waterval. Hier gaan wij zeker weer genieten van al het moois dat Noorwegen te bieden heeft.

• 21 Augustus 2017 - 22:08

Joke:

Geweldig zo als het gaat!!