Don't call it a dream, call it a plan! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van remco-andrea - WaarBenJij.nu Don't call it a dream, call it a plan! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van remco-andrea - WaarBenJij.nu

Don't call it a dream, call it a plan!

Door: Andrea

29 December 2015 | Nederland, Enschede

Het aanschaffen van reisgidsen (Lonely Planet en 100% New York) en stadsplattegronden, het lezen van reisverslagen, forums, blogs, planningen van wildvreemden en het aanluisteren van ervaringen van bekenden en Google, héél veel Google.....
Alles is gedaan om onze 7-daagse stedentrip naar New York zo goed mogelijk voor te bereiden.

Overweldigd door alle ingewonnen informatie hebben we een lijst met 'must-sees' opgesteld en deze in een 7-daagse planning proberen te verwerken.
Deze planning is bijna klaar, de tickets voor de meeste bezienswaardigheden zijn geboekt, de koffers zijn zo goed als gepakt.

Met groot enthousiasme, hoge verwachtingen en heel veel zin vertrekken wij oudjaarsdag naar 'The city that never sleeps'.
We gaan het meemaken!

Tags: New York